niedziela, 18 sierpnia 2013

Nudystka

Wszędzie urodziwa,
więc nic nie ukrywa.
Starsze szemostki

25 komentarzy:

  1. Błyśnij odwagą
    i wychodź nago.
    LW

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kiedy już
      jest nago,
      można też z...
      powagą.
      LW

      Usuń
    2. z powagą lub nie
      w nagiej krew wre.

      Usuń
    3. Od wyboru
      też zależy,
      czy się stoi,
      czy się... leży.
      LW

      Usuń
    4. Odpuszczam bo z tobą JanToni
      nie mam szans:)

      Usuń
    5. Ruszyłem głową,
      a ja mam z Tobą?
      LW

      Usuń
  3. ☺☺Ciekawe ,jak by błysnęło
    Kiedy by mi się coś wymsknęło ☺
    jakieś majteczki w kropeczki
    uleciały na brzeg rzeczki::)))
    Staniczek z koronki
    zabrały biedronki
    Stałabym tak nago
    A ktoś goniłby mnie z lagą::)))☺☺
    I koniec z odwagą!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biegania,
      to boję się,
      bo się wtedy
      wszystko... trzęsie.
      LW

      Usuń
  4. Wiadoma sprawa
    jak nago to zabawa
    jak zabawa to rozpusta
    lepiej chować się kapustach☺☺
    Bo w kapuście liści sporo
    Można schować się we czworo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sytuacja
      dla mnie nowa,
      rozbierać się,
      żeby... schować?
      LW

      Usuń
    2. Kobieta celowo się rozbiera ,chowa ,by zaciekawić,co ma do ukrycia::))))

      Sztuką w kobiecie jest stać nago
      I niczego nie pokazać::))

      Usuń
    3. To jest odwagą,
      ubrać się... nago.
      LW

      Usuń
  5. No..jeśli urodziwa
    to niech nie ukrywa
    Gorzej gdy już urody brak
    a plażuje sobie na wznak:)

    Pozdrawiam JanToni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "z brakami" plażę
      wyjść się nie odważę.
      Ku mojej udręce,
      takich plaż jest... więcej.

      Przesyłam słoneczne pozdrowienia,
      u nas było dziś ponad 30.

      LW

      Usuń
  6. I przeciągu się nie boi,
    kiedy naga w polu stoi ?? ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak lubi to juz nic nie zgubi Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy nadzy
      oraz bosi,
      lecz... kluczyki
      trzeba nosić.
      LW

      Usuń
  8. nie lada odwagi tu trzeba
    a nudyści wciąż nie są mile widziani na plaży ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, o której
      napisałem,
      to jest chyba...
      ideałem,
      a naprawdę
      o tej plaży,
      to się wcale
      mnie nie marzy.
      LW

      Usuń
  9. W Warszawie też - śmiech. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!