niedziela, 3 listopada 2013

Rada

Gdy miły człowiek,
nie pytaj o wiek.
Starsze szelmostki

21 komentarzy:

  1. Zawsze wypada
    z takim pogadać.
    LW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka rozmowa zawsze poszerza horyzonty...
      Serdecznie pozdrawiam... :-)

      Usuń
    2. Wyczuwam takie osoby
      po wzroku, uśmiechu.
      LW

      Usuń
  2. Myśl zasadna,
    którą przywołałeś.
    Zwięzła,zgrabna,
    którą tu dałeś.

    Ja mam uwagę co do wieku,
    która być moze dość dotkliwa,
    innym niż my, w innym człowieku
    może okazać się dokuczliwa,
    bowiem:

    "Broda nie czyni człowieka mędrcem
    zaś wiek nie chroni przed głupotą."

    Znasz chyba wielu takich Janie Toni.
    Ja osobiście znam kilku.

    Chociaż, to wyżej ,bywa , że znaczy
    co ma i co powinna właściwie znaczyć.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ja to
      tak już czuję,
      stary z brodą,
      jest... niechlujem.
      LW

      Usuń
  3. a ja tu nie zaglądałam ale cieszę się, ze jesteś,
    pozdrawiam
    j

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mała afera
      była przez... hakera
      To przyjemność nasza,
      zawsze tu zapraszam.
      LW

      Usuń
  4. Do kultury należy nigdy nie pytać popieram twą radę pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemniczość teraz ginie,
      bo te dane zawsze w PIN-ie.
      LW

      Usuń
  5. Czasami pod miłą powierzchownością skrywa się... diabeł wcielony:)

    Pozdrawiam JanToni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiek jest ważny lecz duch w ciele ukryty a Tobie JanToni tego ducha energicznego nie brak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A do czego komu wiek potrzebny?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej, wręcz uważam, że miły człowiek jest bez wieku, nieprzemijający. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wiek nie ma znaczenia, gdy człek w poetę się zmienia ;)
    pozdrawiam
    cafetime.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!