.

KAŻDE KOMENTARZA SŁÓWKO,
TU JEST DLA MNIE WIZYTÓWKĄ!

środa, 11 grudnia 2013

Lepiej... 25

Lepiej też zobacz, jaka dziś data,
niż po zakupy masz tylko latać.
Lepieje
 11.12.13
O dacie te słowa
są szczere:
ostatni kolejnych
liczb szereg.
W ubiegłym też było
to roku
i na sto lat będzie
z tym spokój.

PS.
Chodzi mi o daty, gdzie są trzy kolejne liczby dwucyfrowe. 
Dotychczas była jedna: 10.11.12, bo inne od 1.02.03, do... 
9.10.11, nie składały się z sześciu cyfr, a tylko z pięciu.

Skończyć coś
tego nie mogę,
zostałem...
numerologiem?
  

23 komentarze:

  1. Rozbolała
    już mnie głowa,
    jak głupoty...
    komentować?
    LW

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh JanToni zaksakujesz coraz to nowszymi talentami :)
    data faktycznie magiczna ...muszę się jej przyjrzeć
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwie z nosa
      puszczam parę,
      a talenty
      moje... stare.
      LW

      Usuń
  3. Raz, dwa trzy...
    Liczysz Ty!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką teraz
      to mam dolę,
      od pisania
      liczyć wolę.
      Pozdrowienia
      LW

      Usuń
  4. Nie nadąże za tobą Janie ale super że o kalesonach napisałeś też mojemu muszę kupić tylkoi takie jeszcze z klapkami na portfel jeso bo sobie muszę jeszcze parę prezentów nakupić papappa buziaki ślę dla żony a dla ciebie pozdrowienia Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa odmiana
      jeszcze nieznana,
      z nogawicami,
      tak przed kolana,
      dla swego pana
      jest pożądana.
      Życzę owocnych...
      zakupów,
      LW

      Usuń
  5. Na zakupach nie byłam i daty nie zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to nieraz
      w życiu bywa,
      że trzynastka,
      też szczęśliwa,
      LW

      Usuń
  6. Ja to tylko tyle powiem
    data nieco kręci w głowie...
    Od samego rana w wielkim pędzie byłam,
    i układu cyfr tych nie zauważyłam.

    pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałem na to
      przez kilka dni,
      a teraz spokój
      już mi się śni.
      LW

      Usuń
  7. A ja dzisiaj rano w banku jak wpisywałam datę to zauważyłam. Niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie miło,
      zauważyłaś.
      Pozdrawiam,
      LW

      Usuń
  8. Niedowiary,co za czary,
    ale masz talent.
    Mnie dzień przeleciał jak wiatr
    i datę z kalendarza skradł:)
    11=1+1=2
    12=1+2=3
    13=1+3=4
    dwa,trzy cztery,też niezłe numery:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam do wątka,
      że to... dziewiątka.
      LW

      Usuń
  9. Data dziś narozrabiała
    W szyk się nam poustawiała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz trochę
      smutnej miny,
      zostało jej
      pół godziny.
      LW

      Usuń
  10. Lepiej daty cyferki obserwować
    niż dzień cały tylko obraz malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na obrazie,
      to siebie wyrażę.
      LW

      Usuń
  11. rodorek.bloog.pl12 grudnia, 2013 08:15

    Moje liczenie najlepiej mi wychodzi
    przy sprawdzaniu czy wyplata nadchodzi :)

    Pozdrawiam JanToni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ja tej
      przyjemności,
      choć listonosz
      kiedyś gościł.
      LW

      Usuń
  12. Dziś zajrzałam w pąsach cała...
    Data się przeterminowała...:o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały
      daty urok,
      że wciąż
      nowa górą.
      LW

      Usuń

Odpowiadam!