sobota, 8 lutego 2014

* * * (34)

Z blondynką wszystko jest jasne.
Aforyzmy

21 komentarzy:

  1. Z moją Mamą było
    już inaczej wszystko,
    bo wszyscy wiedzieli,
    jest... ciemną blondynką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej zachowują się jak blondynki, a potem wszystkie są blondynkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to dobrze
      Panie wszystkie,
      wciąż zmieniają
      włosy "brzydkie".

      Usuń
  3. jesteś życzliwy
    ktoś będzie szczęśliwy
    to krótka notatka
    do bratka
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Blogspocie
      trudno gościć,
      bez drobiny
      życzliwości

      Usuń
  4. Jasne i owszem ale czy takie proste?
    Tego już nie jestem taka pewna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie moje o tym zdanie,
      kolor jak... upodobanie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. "Brunetki i blondynki,
      ja wszystkie Was dziewczynki"...

      Usuń
  6. A jak blondynka farbowana
    To dopiero firana
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba z taką
      dłużej bywać,
      by wiedzieć czy
      jest... prawdziwa.

      Usuń
  7. Naturalną czy farbowaną????

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba takie "pobożne życzenie" ?? ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądząc po wypowiedziach, wiadomo już kto jest blondynką, a kto nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jedno
      tutaj czuje,
      że się tu ktoś
      kamufluje.

      Usuń
  10. Kamuflować mnie nieznośnie
    Wiesz co na mej głowie rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że tego sporo,
    ale jaki kolor?

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!