środa, 7 maja 2014

Upór

Jeśli ktoś się
na coś uprze,
to działania
są najgłupsze.
Z życia

15 komentarzy:

  1. Mierz siły na swe zamiary,
    bo próżny wysiłek cały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam wielką ochotę
    zbudować komodę ozdabianą złotem:)
    Na szczęście siostra mądra była
    i z głowy mi ro wybiła:)
    Bo ja też się często mocno upieram
    i złe rozwiązania niekiedy wybieram:)
    Kupuję zatem meble gotowe
    i mam teraz spokojną głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy możliwości
      mamy niewiele,
      lepiej się zająć
      łatwiejszym celem.

      Usuń
  3. Bywam i ja uparta
    Nie wiem ile jeszcze
    Ale bywa tak że w tym uporze
    Mogą mnie brać za wzorzec
    ☺♪♪♥Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upartość jest
      mi obcą,
      bardzo lubię
      stanowczość

      Usuń
  4. Upór w dążeniu do celu...
    cel osiągnęło już wielu,
    chyba,że to jest motyka,
    przed którą słońce nie zmyka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy tak mówią
      i koniec z końcem,
      motyką trudno
      pokonać słońce

      Usuń
  5. Upór niema nic wspólnego z wytrwałością.
    Wytrwałość to pozytywna cecha charakteru
    a uparty to tylko osioł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie tu piszesz Elu,
      niech to zrozumie wielu.

      Usuń
  6. Upór może mieć racje,
    gdy dobre motywacje.
    *
    W sporcie pozwala
    pokonać rywala.
    *
    Nauka i sztuka,
    też upartych szuka.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też określenia
      inne pamiętam,
      choćby wytrwałość
      albo zaciętość.

      Usuń
  7. rodorek.bloog.pl08 maja, 2014 08:14

    Lepiej się wykąpać w rowie
    niźli głupi upór w głowie:)

    Pozdrawiam JanToni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej czytać ten Twój lepiej,
      niż po głowie się poklepię.

      Usuń
  8. Pocieszające, że czasem jest to jednak dobra cecha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja taka
      rada szczera,
      trzeba rzadko
      się upierać.

      Usuń

Odpowiadam!