środa, 6 sierpnia 2014

Mam

Mam ja jeszcze 
szanse spore,
aby zostać
autorem!
O autorze 

23 komentarze:

  1. Widzę jasność,
    a nie ciemność,
    tyle jeszcze
    lat przede mną!.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś JanToni wspaniałym autorem swoich zaczarowanych fraszek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam coś
      niechcący,
      chciałbym być...
      piszącym.

      Usuń
    2. jesteś przewspaniałym piszącym i do serc nawet młodych trafiajacym :)

      Usuń
    3. To wcale mnie
      nie jest dziwne,
      w młodości tez
      byłem naiwnym.

      Usuń
  3. Autorem czego jeszcze?... Toć sporo masz już na koncie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż to temat
      dobrze jest znany,
      zycie tematem,,,
      niewyczerpanym.

      Usuń
  4. Niechaj Ci bazgranie służy !!
    Obyś pisał jak najdłużej...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes Janie juz autorem swim wlasnym - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dostałbym do wiwatu,
      mym autorem to był Tatuś!

      Usuń
  6. Bądź autorem jak najdłużej
    Niech Ci wena długo służy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie życie
      ciągle chłosta,
      że w końcu nim
      chciałbym zostać.

      Usuń
  7. Autor to poważna sprawa
    Autor to już nie zabawa
    Autor już dla ludzi służy
    Żyj Jan Toni JAK NAJDŁUŻEJJJJJJJJ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym nawet posunęła się do stwierdzenia , że już dawno Jan Toni jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz
      podpowiada
      abym przeszłość
      swoją... zbadał.

      Usuń
    2. Hi hi a teraz dodatkowo detektywem zostaniesz:)

      Usuń
    3. Jeszcze wszystko jest możliwe,
      zawsze byłem podejrzliwiec.

      Usuń
  9. Chciałbyś mówisz nie do wiary
    aż musiałam poprawić na nosie okulary:))
    Nigdy bym cię nie podejrzewała o zachłanność
    a tu proszę:)
    Za tydzień idę na urodziny do dawnej mojej sąsiadki.
    Konczy 90 lat!
    Nie jestem skora do przyznawania medali ale jej się należy !Za uczciwość ,pracowitość i wiarę w innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, będzie jakaś niespodzianka? Nie wiem jeszcze o co chodzi
    Cóż to, Jantoni, znany Wieszcz nasz, ostatnio nam spłodził?
    Niech się więc nie kryguje wcale, niech się otwarcie pochwali
    Wieszcz sam wszem i wobec. Ja nie mam sił zgadywać dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!