czwartek, 9 października 2014

Za darmo

Wszystko co 
za darmo,
to jakość 
ma marną.
Nowe

13 komentarzy:

  1. Wiedzą biedni
    i bogaci,
    że za jakość
    to się płaci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj! Niekoniecznie- ja staram się, by to, czym obdarowuję, miało wysoką jakość, by obdarowani nie czuli się nieswojo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak narzekamy czasem
      jaką prezent miewa klasę.

      Usuń
  3. Taka prawda jest odwieczna,
    Że darmowe dobre niekoniecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka może być draka
      kiedy zakupisz trójpaka?

      Usuń
  4. Jestem przeciwna prezentom,czy tani, czy drogi.
    Bo im więcej chcemy się przypodobać
    Tym większy jest problem zakupem
    Jak dla mnie ,uwielbiam kwiaty..taki prezent przyjmuję z wielka radością::)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam też, na moją stratę,
      że najczęściej daję... kwiatek.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tylko za pół ceny,
      badziewie znajdziemy.

      Usuń
  6. za darmo to w mordę ponoć dają...
    i chyba się przykładają

    /chyba, bo nigdy nie dostałam, na szczęście;)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedsprzedaż, lub po...
      jedno barachło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Czasami się zdarza
      coś na wyprzedażach

      Usuń

Odpowiadam!