.


środa, 20 maja 2015

Kiedy...

Kiedy wzniosłe cele,
nie widzimy wiele.
Nowe

17 komentarzy:

  1. Ja mam taki sposób prosty,
    wpierw oceniam możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy ich nie mam,
    to kończę temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. A dodaję też czasami,
    po co walczyć z wiatrakami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo jednak nie trzeba sięgać tam "gdzie wzrok nie sięga"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć moja pamięć uboga,
      znam to przysłowie o progach!

      Usuń
  5. .
    Słowo ode mnie:
    myślę... przyziemnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ci co orzą,
    lubią ten poziom!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj do celów wzniosłych
    Wielu nie dorosło
    By się przepchać łokciami
    Tupią obiema nogami....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nastroje:
      każdy chce swoje...

      Usuń
  8. święta prawda jak zwykle :)
    ciepło pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie takie proste,
      kiedy myśli wzniosłe!

      Usuń
  9. Droga jest ważniejsza niż cele,
    pamiętajcie o tym przyjaciele...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę się o to kłócił,
      lecz zawsze można zawrócić.

      Usuń
  10. A może odwrotnie jednak. :)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!