środa, 28 października 2015

Czy tylko...

Czy tylko głupi
dają się kupić?
Fraszki

21 komentarzy:

  1. Oj, nie jestem w błędzie,
    naiwni są wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I mądremu się zdarzy
    piweczka nawarzyć. ;)
    Pozdrawiam - Boena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich progach,
      Ktoś tutaj wpis dodał!

      Usuń
    2. Gdybyś drogi Jan Toni
      zaszedł w moje strony,
      to byś się dowiedział
      kto u Ciebie siedział. ;)
      - Boena

      http://moja-pasja.weebly.com/

      Usuń
    3. A ja choć tego nie wiecie
      szukałem Boeny w necie.
      Dziękujję!

      Usuń
  3. Tak, można dodać jeszcze,
    że chciwy i próżny,
    który chęcią kupna jego
    jeszcze się dopieszcza.
    E jak Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. z mądrością niestety tak bywa
    że da się kupić tylko gdy fałszywa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy ra­da głup­ca jest dob­ra, to mądry człowiek jej słucha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do handlu zdolnych nie brak co studiują lata
    oni to wiedzą, na kim zarobek a gdzie tylko strata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądremu też się zdarza zgłupieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że prawie wszystkich można kupić. To zależy od ceny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głupiego się kupuje,
    mądrego "dofinansowuje"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Toż oni przede wszystkim... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!