piątek, 16 października 2015

Wciąż...

Wciąż kusi mnie licho,
aby nie być cicho!
Fraszki

19 komentarzy:

  1. To do mnie podobne,
    że zawsze coś skrobnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, bo kto będzie nas tu zabawiał swoimi fraszkami?... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech licho kusi..
    ktoś pisać musi,
    resztę gawiedzi,
    zmusza do odpowiedzi....

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej niech licho siedzi cicho;
    a ja mam chętkę na pogawędkę
    z Tobą :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Licho nie śpi i nie wadzi
    w zgodne rymy poprowadzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cicho to tylko mysz pod miotłą siedzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. To kuszenie sprawia,
    że jest tu zabawa...;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. I niech Cię kusi
    Do rymów prowadzi
    Bo nam to nie wadzi.

    Chyba, że chodzi coś zupełnie innego?
    I mnie nic do tego. hihihihi

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!