czwartek, 1 października 2015

Życia...

Życia zachętą
rumianek z miętą.
Fraszki

17 komentarzy:

  1. Kiedyś była mocna kawka,
    teraz jest rumianku dawka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z melisą idę w parze::)miętą też nie gardzę wcale::))oraz imbir na rozgrzewkę::))

      Usuń
  2. Rumianek, mięta
    I inna "trawka"
    Trafia się też i kawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy kondycja, sporo zdrowia,
      trzeba różności próbować!

      Usuń
  3. Życia podporą
    jest
    dobre zioło...;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rumianek i mięta
    Na co dzień i od święta....:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktoś lubi letnią kawkę,
    może sobie iść na trawkę.
    Wolę raczej coś innego.
    Zgadniesz co to takiego?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć nie mówię tego w kółko
    Ja też jestem niezłe ziółko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo jak jesteśmy całkiem młodzi
    to żadne ziółko nie zaszkodzi:-))))

    P.S. Chyba mi rym częstochowski wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napary z ziela
    i nalewki wiela.
    To mi pasuje
    po puls pulsuje!

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!