.


czwartek, 11 lutego 2016

Gdy pracuje...

Gdy pracuje głowa,
lepsze treści w słowach.
Fraszki

21 komentarzy:

  1. Słowa pięknie się składają
    Dobra pracę wynagradzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy pracuje głowa
    Dobra treść gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak głowa pracuje
    W treści to wyczujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba za dużo myślałam.... hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy głowa nie od parady
    wtedy daje dobre rady.

    OdpowiedzUsuń
  6. By sklecić rymów choć parę
    Uruchom komórki szare :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić to trzeba
      choćby dla chleba.

      Usuń
  7. Szarość komórek zmień na różowo
    to fraszek tomik będzie gotowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ze mnie jest przechera,
      ze jak składam, to i zbieram.

      Usuń
  8. Poety w tym głowa,
    by pięknie rymował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łeb mi pęka, głowa boli,
    A to dla mnie jest ryzyko,
    że gdy w końcu coś spierniczę,
    to pokumam się z fizyką!
    Paaaaaaaa !
    Fizyka zawsze mnie lubiła a ja ją!

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!