środa, 8 lutego 2017

Nie...

Nie wolno mi pijać kawki,
lecz lubię do niej przyprawki.
Fraszki

31 komentarzy:

  1. Oj, ja nie jeden
    w grupie się biedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kawek spijać "INKĘ"

      Usuń
    2. Z Inką mam trudności spore,
      nie jestem jej amatorem.

      Usuń
  2. Ja ostrożnie z napojami,
    choć niejeden jeszcze mami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz dziennie kawkę spijam,
      raz porządną szklankę soku.
      Szklankę wody po kolacji,tyle mojej dziennej racji .

      Usuń
    2. Trzy razy dziennie
      to ja popijam po lekach.

      Usuń
  3. Apetyt niewąski
    na różne przekąski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie smaku ,ale orzechy i kawa to dobra zabawa::))

      Usuń
    2. Sporo łaski
      gdy fistaszki.

      Usuń
  4. to znaczy śmietankę i czekoladki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przystawka kawowa
    Bywa niezdrowa :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez lata ostatnie
      to ja delikatnie ;p

      Usuń
  6. Mój Ojciec miał Kolegę abstynenta, który bywając na "zakrapianych" imprezach, rozpoczynał spotkanie od pytania do Gospodyni:
    Ja w zasadzie jestem niepijący, ale czy zakąszać mogę ?? ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ode mnie niedaleczko.
      lubię śledzika... ciasteczko.

      Usuń
  7. JA UWIELBIAM KAWKĘ
    Z CHAŁWĄ NA PRZYSTAWKĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chałwa do kawy pasuje!
      kto nie wierzy, niech spróbuje!

      Usuń
    2. Wieść taka po świecie się niesie,
      że malina i kawa w jednym rosną lesie.

      Usuń
    3. Takim zestawem
      ja tez się bawię.

      Usuń
    4. Chałwa do kawy,
      nie ma obawy.

      Usuń
    5. A ja to wolę,
      na jednym stole.

      Usuń
  8. gdy nie chce zwiędłą być malina
    to od kawki dzień zaczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maliny tak mają,
      że kawkę kochają

      Usuń
    2. To jest znane,
      że dobrane.

      Usuń
    3. Z malinami?
      Oj, to mami.

      Usuń
  9. Śmietankę pijasz?
    Cholesterol podbijasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, kawa przyprawia o palpitacje :p Nie ma to jak kefirek owocowy, nisko tłuszczowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!