.


środa, 1 marca 2017

O...

O cieple marzę,
zaczął się marzec.
Fraszki

21 komentarzy:

  1. Niby jeszcze zima,
    ale mróz nie trzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie prawie cały czas było przedwiośnie ,teraz deszcz pada☺Zimą się nie nacieszyłam ,bo jej nie było.

      Usuń
    2. Czasem marzec tak się podsadzi, że dwa kożuchy oblec nie zawadzi.

      Usuń
    3. Dziękuję za przestrogę.

      Usuń
  2. Podobno w marcu
    wrażeń niestarczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę pąki rosną,
    czyli pachnie wiosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam już w styczniu,moje tulipany..żonkile .

      Usuń
  4. Wiosna jest pożądanna
    jak mało która panna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Anonima,
      niech się fraszek trzyma.

      Usuń
  5. Mnie też chce się już tego ciepełka. Ciepło zatem pozdrawiam i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Popiołem zaczął się marzec
    Ciepłem słabym nas darząc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak, gdzie, nie wiem,
      u mnie dziewięć.

      Usuń
  7. Dopiero w maju
    jest, jak w raju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą dni gorące,
      lecz za dwa miesiące.

      Usuń

Odpowiadam!