piątek, 16 czerwca 2017

Mam...

Mam piękny ręcznik,
w kolorach tęczy.
Fraskzki

17 komentarzy:

  1. Ja się stale
    tu czymś chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie myśli
    na mnie przyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do mnie różne przychodzą,
      nieraz za wcześnie odchodzą....

      Usuń
    2. Mała obawa,
      nie chcą zostawać.

      Usuń
  3. Choć pogoda, a nie słota,
    czasem myślę o głupotach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najczęściej
      Dobrego humoru będzie więcej.

      Usuń
    2. Para, nie para,
      jakoś się staram.

      Usuń
  4. Hmmm... Chwalić się każdy może :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj tak jest,
    że chwalić trzeba się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jutro coś się przydarzy
    To chwalenie tu się zdarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, będę się starał,
      by była pochwała.

      Usuń
  7. To piękny jest ten ręcznik...
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!