sobota, 28 lipca 2018

Na

NaPolu siedzę sobie
i cos w tablecie skrobie.

11 komentarzy:

  1. A ja bardzo mało gadam,
    bo ogórki w słoje wkładam...;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu się pochwalę
    robię to dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie stopniały moce,
      chociaż czekają owoce...;o)

      Usuń
  3. Ja jednak wierzę
    w powietrze swieże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety w tablecie nie skrobię bo się jeszcze rzeczy takiej nie dorobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę to w tablecie teraz
    bo już nie mam komputera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz rozumiem.
      A mnie kobiecie zachłannej laptop i tablet się zamarzył

      Usuń
    2. W tablecie nie ma polskiej klawiatury.

      Usuń
    3. Obszedlem Pole raz dziesaty
      i poznalem wszystkie kąty.

      Usuń
  6. Nie mowcie nikomu,
    ze wracam do domu.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!