piątek, 5 października 2018

W...

Wpis z czwartego tak doceniam,
że dosłownie nic nie zmieniam.

13 komentarzy:

  1. Taki komentarzyk,
    jaki mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to prawda z dawna znana
    Że nie zawsze dobra zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fraszki znakomite,
    dzięki za wizytę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć czasu ostatnio mam bardzo niewiele,
      To spieszę tu zajrzeć chociażby w niedzielę :)

      Usuń
    2. Nie ma co tu gadać,
      w piątek też wypada.

      Usuń
  4. Oj, żebym to ja wiedział,
    kto mnie będzie odwiedzał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedziny Czarownicy,
    to się właśnie u mnie liczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć dyżurek mam babciny,
    wpadłam tu na odwiedziny...;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć nie jestem wnusiem,
    to Babcię poruszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja na tym jadę,
    że mnie jest dziadek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed północą się wpisuję i poprawę obiecuję .

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Danusię,
    jesteś na plusie!

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!