środa, 31 października 2018

W...

W czasie ciszy,
wiele słyszysz.

11 komentarzy:

  1. Zrozumienie ruszysz,
    kiedy włączysz uszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba włączyć głowę
    gdy są treści nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie myślę,
    jak działać ściślej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja zbyt stale,
    sam siebie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę tu być żadną z fiszek,
    a więc siebie wnet wyciszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ktoś tu ruszy główką,
    skrobnie do mnie jedno słówko?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie jesteście Goście,
    ja już ścielę pościel!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pośród starych wpisów grzebię
    i piszę ciągle do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzecznie składam swoje dłonie,
    to już jest naprawdę koniec.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cztery lata mija
    I znów się uwijam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwijam się i. Ja tu
    Bo mi brak tematu.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!