wtorek, 4 czerwca 2019

Cz...

Wiele będzie czerwca
bo to wiosna szczersza.

63 komentarze:

  1. Teraz jest nowa,
    wiosna czewcowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna jako lato,
    miło że JanToni zagląda na blog za to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ktoś się zliituje
    i mi fraszkę daruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj..zaraz zlituje☺
      Tu się fraszki produkuje ☺

      Usuń
    2. Ja myślę pomału,
      tu trzeba zapału.

      Usuń
  4. Tak ocenia moja głowa,
    że trzeba się rewanżować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech nam czerwiec słonko niesie,
    bo po lecie czeka jesień...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz najwięcej
    ciepłych miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dalei marzę,
    że Pań komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie me staranie,
    by czekać na Panie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytam ja tę ciszę,
    czy tu chłopak pisze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciszą się nie dyskutuje,bo humorek popsuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Miła to zabawa,
    już mi się poprawia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytanie takie:
    a co z chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak od maja w brzuchu ma motyle,odleciał na chwilę♥☺

      Usuń
    2. To żadna łaska,
      by chłopa głaskać.

      Usuń
  13. A u mnie prawdziwa wiosna... ale już taka letnia...

    OdpowiedzUsuń
  14. W głowie się nnie mieści
    ile nad trzydzieści.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ile wiemy,
    to przeżyjemy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwca już jest pierwsza faza,
    a się wcale nie pokazał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym się chwalę,
    co zrobię dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś wpisać wypada,
    bo czerwca dekada.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sierpnia dni biegną szalone
    a nade mną niebo rozgwieżdżone...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wieczory nieba
    podziwiać trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  21. CZyżby spotkań seria
    i aforyzmów feeria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie te czasy, nie te lata,
      abym na spotkania latał.

      Usuń
  22. Tak to czas goni,
    Dać stary tomik.

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak dobra nasza
    nikt mnie nie zaprasza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zapraszają,
    bo się nie znają...;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak to myślę z mojej strony,
    że już jestem wykształcony!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdą jest Twe każde słowo,
    za to mogę ręczyć głową...;o)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę pustki dookoła
    bo o tomik nikt nie woła.
    A ja marzę o atrakcji
    przy wystawie i kolacji.

    OdpowiedzUsuń
  28. JanToni - nieustannie Cię do siebie zapraszam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach to moje serduszko,
    tak bardzo ogranicza
    moją sprawność.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mamy jesień,
    piękny wrzesień.

    OdpowiedzUsuń
  31. Do października
    Jesień przenika.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdy pasuje temat,
    To. Kłopotów nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak napiszą dłonie:
    W czerwcu wiosny koniec.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miesiące lata:
    czerwiec, lipiec, sierpień.
    A jesieni: wrzesień, październik, listopad.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!