sobota, 5 marca 2016

* * * (126)

Ambitny chce być wybitnym.
Aforyzmy
 

9 komentarzy:

  1. Chęci mile są widziane
    czy to wieczór czy nad ranem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie rano
    I nie wieczór
    To ja chęci mam
    I dlatego tu zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miła mi wiedza,
      że mnie odwiedzasz!

      Usuń
  3. Mało ambitny
    nie będzie wybitny.
    Gdzie przeciętniaki,
    cel byle jaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. PS Drogi JanToni
    miło być w gronie "Znajomi".
    Towarzystwo Dobrej Zabawy Każdy lubi,
    prywatnie jednak jestem "created by ebi" ;)

    http://ebikreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy,
      zmieniam adresik.

      Usuń
  5. ... albo znanym z najlepszej strony.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!