czwartek, 23 sierpnia 2018

Pisze

Pisze sie milej
jak sie nie sile.

19 komentarzy:

  1. Ten zapal ttworczy,
    to mi sie skurczyl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy brak zapalu,
    piszze pomalu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klopoty niemale
    sa z tworczym zapalem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sie niepokoje
    tworczym nastrojem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie mam checi,
    pisanie nie nęci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyc tych narzekan
    bo wena ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj sie pochwale,
    mam chec pisac dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem bywa, czasem pryska,
    ważne, że jest sercu bliska,
    kolokwialnie: to nie ściema,
    najważniejsza w życiu WENA...;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie moja wina,
    ze jest jedyna.

    OdpowiedzUsuń
  10. w lot myśli chwyta
    kto dużo czyta

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka moja rada,
    ze pisac wypada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu slowa klade
    mysli nakladem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam na luzie,
    nozki i buzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz sie staram
    nie byc na marach.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!