sobota, 15 grudnia 2018

Już...

Już mnie się ckni,
te dziesięc dni.

21 komentarzy:

  1. Została dekada,
    poczekać wypada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed sobą widzę,
    trzy dni i tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec wyliczanek,
    bo fisia dostanę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki niecierpliwy nasz Jan Toni.
      Liczy ,liczy ...doczekać się nie może.☺

      Usuń
    2. Będę tego bardzo pewien,
      jak zostanie mi dni...jeden.

      Usuń
  4. Jak będzie cisza,
    mogę dopisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie chęci są podobno,
    że coś u mnie trzeba skrobnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrobnąć trzeba na dwa słowa,
    Można więcej ,tak z radości.
    Ale może jednak mniej ,
    bo mistrzunio sie rozzłości .☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Danusi,
    radość być musi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta dziesiątka zleci
    jak biczem przeleci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet się pocieszam,
    że to on przyśpiesza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myśli me płoche,
    bo jeszcze trochę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam nie czekam:
    Ciasta wypiekam,
    Sprzątam, gotuję
    Więc nie próżnuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Roboty mrowie,
    oj każdy to wie!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dni jednakie
    ważne, że już kapie.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!