piątek, 4 stycznia 2019

Coś...

Coś wymyślę i tu dodam,
ale myśl na razie młoda.

21 komentarzy:

  1. Oj byłoby świetnie,
    by myśli konkretne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od nowego roku, ruszysz jak woda w potoku.☺

      Usuń
    2. Słaby ze mnie chłopiec,
      tak jak woda w "klopie".

      Usuń
  2. Pomysłów nie mam
    na nowy temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie spadło ciśnienie,dlatego to "omdlenie"

      Usuń
    2. Jak się w czoło palnę,
      ciśnienie normalne.

      Usuń
    3. hahaha ..rozbawiłeś mnie Jan Toni..uśmiałam się z tego ciśnienia☺☺...

      Usuń
    4. Co tutaj dodać,
      prosta metoda.

      Usuń
  3. Oj, myślę już ściśle,
    może coś wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przyciśniesz ,to wymyślisz☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymyślanie trudna sprawa,
    a ja nie lubię udawać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepsze pomysły
    gdy umysł ścisły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Godzina młoda,
    coś jeszcze dodam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczę i muszę
    tu być na plusie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba już jestem,
    ogłaszam sjestę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważna sprawa
    tu dodawać.
    Plus życzenia
    "od niechcenia"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważna sprawa
    by dodawać
    swe życzenia
    do zrobienia..

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!