piątek, 8 lutego 2019

Mi...

Minął tydzień, trzy zostały,
no będzie luty cały.

25 komentarzy:

  1. Tak już sobie marzę,
    kiedy będzie marzec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może marzec gorszy być od lutego,co to będzie z tego?

      Usuń
    2. Marzę zaciekle,
      że będzie cieplej.

      Usuń
  2. A ja już radosny,
    będę bliżej wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mi się śni?
    Marcowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jan Toni śni,
    a mi się marzą ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nic nie będę działać,
      to wiosna też będzie spała.

      Usuń
  5. U nas w końcu śnieg topnieje,
    więc na wiosnę są nadzieje...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas wcale śniegu nie ma,
    a na jednej z topoli chyba są już pąki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam śnić czy marzyć,
    niechaj się wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już na dzisiaj kończę,
    chociaż piękne słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kościach siedzi zła pogoda,przykra dla mnie niewygoda.

      Usuń
    2. Oj, bez obawy,
      życzę poprawy.

      Usuń
  9. W Radiu Kierowców
    spiker powiedział,
    że wiosny możemy się spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam wczoraj pod Warszawą a tam przedwiośnie i ptaki jak oszalałe spiewają...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam obok Pola Mokotowskiego,
    też coś tam świergoli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy będzie marzec,
    Wiosna się ukaże.

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie taka chwilka,
    Lecz miesięcy kilka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tu wciąż pogodę chwalę,
    A ona niezmienna wcale.

    OdpowiedzUsuń
  15. To humor ważki
    Podstawą fraszki.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!