sobota, 16 lutego 2019

Chyba...

Chyba zapachniało wiosną,
na topolach pąki rosną.

31 komentarzy:

  1. Widok jej się zmienił,
    trochę się zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są istotne,
    widzę to przez okno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnyym być wolę,
    sprawdzę to na Polu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też pędzę sprawdzić ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej na samotnie stojących topolach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mam pod domem
    i właśnie sprawdzone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Złapałem się za głowę,
    pąki centymetrowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie !!
    Mam też pąki w agreście...;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są już one na krzewach,
    kto się tego spodziewał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas rybki się wybudziły w oczku,to jeszcze nie ich czas...znaczy to ,że wiosna za progiem☺☺

      Usuń
    2. Wszystko się budzi,
      czas i na ludzi.

      Usuń
  10. Gdy sąsiedzi nie śpią,
    samemu spać kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już następny dzionek,
    a ja wiosną płonę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słońce grzało wiosenne
    a ja się przeciągam sennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po dniu wiosennym
    sen jest przyjemnym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co mam tu dodać?
    Dalej pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwaga durna,
    dalej bezchmurna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały czas leje,
    już się nie śmieję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Listki czekają,
    za zimno mają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa dni słoneczne,
    ciepło? Nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obchodzić zaczęto
    Dzisiaj Morskie Święto.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasu teraz starcza,
    Dla dwu dekad marca.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!