poniedziałek, 6 stycznia 2020

Oj...

Oj po awarii ciepłowni,
wszyscy bardzo ciepła głodni.

75 komentarzy:

  1. W czasie grudnia aż dni cztery,
    Nie grzały kaloryfery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimna wdomu każda ściana,
    Kiedy nie ma ogrzewania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj współczuję JanToniemu.
    Może niech się ewakuuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za życzenia,
    Ciepłownię doceniam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej już się dzieje,
    Kaloryfer grzeje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez ciepełka,
    człek na kocyk częściej zerka...;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka to zasada,
    Kocyki dokładać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za radę,
    Zaraz go kładę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co udawać
    Jest z kocami sprawa.
    Nie jest zbyt szczęśliwsa,
    Gdy przykryć przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie w łóżko zerkam,
    Jak się ma kołderka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że na zewnątrz ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale i mokro.
    Jeden kocyk więcej
    I już pełne ręce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno zakwitły
    Jakieś kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  14. I bazie w Łazienkach Królewskich się pokazały.
    W sobotę pokaże je na blogu.
    Zapraszam serdecznie jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  15. Did you know there's a 12 word sentence you can tell your man... that will trigger deep emotions of love and instinctual appeal to you buried inside his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, admire and guard you with all his heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Desire Instinct

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will drive him to work harder than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, triggering this all-powerful impulse is absolutely essential to achieving the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll instantly notice him expose his heart and soul to you in a way he's never expressed before and he'll perceive you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wciąż w planie,
    dogrzewanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam angielskiego
    I nie wiem o co tu chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem kto mi wrzucił
    ten angielski tekst.

    OdpowiedzUsuń
  19. Idzie nowa zima,
    lecz kłopotów ni ma.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się do tego przyznać,
    Że mnie kłopoce ta angielszczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po polsku to ja
    Bardzo dobrze rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się do tego przyznać,
    Że językiem mym polszczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Od kłuć Pani Wandeczki,
    Nie ma tutaj ucieczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uspokoję nerwy,
    Pół roku przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bólu ani deczka,
    Gdy kłuje Wandeczka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ulga u Pana Doktora
    Ukłuć przerwa spora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie to urocze,
    Po kwartale....półrocze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tu najmniej treści
    Więc coś mogę zmieścić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wrzesień, co się dzieje,
    Kaloryfer grzeje?

    OdpowiedzUsuń
  30. Źima za kwartał,
    Będzie coś warta?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak fama niesie,
    Na razie jesień.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z daty mi wynika,
    Koniec października.

    OdpowiedzUsuń
  33. Już teraz idzie
    Ostatni tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  34. Blogowiczu,
    Proszę skromnie,
    Napisz do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Do bloga mojego
    Zapraszam każdego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Czas mi szybko mija,
    Obecność niczyja.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak to teraz bywa,
    Gości nie przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Może tu dobiorę słowa,
    By gości interesować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Taka moja praca
    By głowy zawracać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tak myślę sobie,
    Że nie wiele robię.

    OdpowiedzUsuń
  41. Minął jeden dzionek,
    Jja znów chęcią płonę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam rączki obie
    I wiem co zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  43. Taka ze mnie sknera,
    Że temat obieram.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiatru niemało,
    Czapkę mi zwiało.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciało me się kuli.
    Dziś znów mnie ukłuli.

    OdpowiedzUsuń
  46. W moich myśli trybie,
    Na fraszeczkę dybię.

    OdpowiedzUsuń
  47. Taką mam wieść,
    Niezła jest trrść.

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj na Walentynki,
    Śniegu ani krzynki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ukraina docenia,
    Dzień zjednoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piszę zawzięcie,
    Dalej napięcie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Czekamy, czekamy,
    Czas na to mamy.

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwagę wklepię,
    Nic nie jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  53. Podpisuję to rękoma
    «kacapy do doma»

    OdpowiedzUsuń
  54. Takie słowa od nas płyną,
    Solidarni z Ukralną.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bracia Słowianie,
    Rosja wciąż kłamie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zanotować mi starcza,
    Dziś dziesiąty marca.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!