środa, 1 stycznia 2020

Styczeń 2020

Kiepski jest wzrok,
lecz zaczynam rok.

75 komentarzy:

  1. Moja gęba bardzo stara,
    Lecz nie chodzę w okularach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba coś dopisać,
    Ma tu nie być cisza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stałym tu gościom, odwiedzającym,
    Życzę tu wpisów, choćby niechcący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje takie hobby,
    By dodać coś choćby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęścia w Nowym Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na spełnienie życzeń liczę.
    Dziękuję i odwzajemniam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Działam zdaleka,
    Sobie poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówko niech dopisuje,
    a każdy dzień raduje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie na to liczę
    I Tobie też życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, z Nowym Rokiem
    Śniegi głębokie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, z Rokiem Nowym
    Mrozów okowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka z Nowym Rokiem☺
    U mnie wczoraj burza była,błyskało na niebie i wiało i lalo..dziwne to wszystko w styczniowe dni niczym wiosna☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia,
      Obym się jeszcze przez ten roczek przeturlał.

      Usuń
  13. U mnie od dwóch dni ciągle leje,
    A tak naarzekałem, że ciągle susza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmieniło się,
    Znów słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    Over 160k women and men are losing weight with a easy and SECRET "liquid hack" to burn 2 lbs each night as they sleep.

    It's very simple and works on anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Take a drinking glass and fill it up half glass

    2) Then follow this proven HACK

    you'll be 2 lbs skinnier the very next day!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka myśl mi świta:
    Jednym okiem czytać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę pisać po polsku,
    Nie rozumiem tekstów angielskich.

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba jest coś
    o regulacji wagi ciała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez życie kroczę,
    Następny roczek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy słabym wzroku,
    To stoję z boku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś tam widzę
    I się nie wstydzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy wena litościwa,
    To i fraszek mi przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Złe wrażenie płoszę,
    Szkiełek wciąż nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wieści są fajne
    Na... "tryb off laine".

    OdpowiedzUsuń
  25. A tak dokładnie,
    To chyba żadne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym trybie
    Na coś dybię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Data z aferą,
    Trzy dwójki, zero.
    2022

    OdpowiedzUsuń
  28. Przybytek nielichy,
    Poad dwie dychy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Będzie kariera,
    Jak się uzbiera.

    OdpowiedzUsuń
  30. Data jest trudna,
    Dziś pierwszy grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miesiąc z świętami,
    Jeszcze przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Już niecałe dwa tygodnie
    I spędzimy Święta godnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko dekada
    Do Świąt wypada.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wiekim cugiem
    Święto drugie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czas mi leci,
    Z świętem trzecim.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niech się co chce dzieje,
    Chcę pisać lepieje!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ambitny zamiarek,
    Nie na moją miarę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Co w lepieju nęci,
    Że mam tyle chęci?

    OdpowiedzUsuń
  39. Lepiej nie łatwizna,
    Każdy musi przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kikboksing w ekranie,
    To ciągłe kopanie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nudzić już zaczyna,
    Ciągła kopanina.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szuka moja główka
    Kiedy jest siatkówka.

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszykówka, ręczna,
    Dla mnie gra niewdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fotel swój rozłożę
    Przy telewizorze.

    OdpowiedzUsuń
  45. To właśnie na tym fotelu,
    Byłem świadkiem meczów wielu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedy brak weny
    To głupiejemy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dwa i dwa jest cztery,
    Prawda do cholery.

    OdpowiedzUsuń
  48. Z kalendarza nam wypada,
    Że dwójeczek dziś gromada.

    OdpowiedzUsuń
  49. Miejsce jest spore
    Przed telewizorem.

    OdpowiedzUsuń
  50. I durne treści
    Fraszka zamieści.

    OdpowiedzUsuń
  51. Fotel w mym stanie,
    Jest także spaniem.

    OdpowiedzUsuń
  52. Klaszczą moje ręce,
    Jedna dwójka więcej.

    OdpowiedzUsuń
  53. Spokojnie odkrywam,
    Że dni przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakoś dziwnie od lat paru,,
    Nie używam okularów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Oko lewe normalne,
    Prawe minus dwa
    I wszystko gra.

    OdpowiedzUsuń
  56. Co tam oczy, ważna głowa,
    Szczególnie górna połowa.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzięki telewizji wiemy
    Jakie są działań systemy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Już są dni cztery
    Ruskiej afery.

    OdpowiedzUsuń
  59. Okrzyk radosny:
    Aby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  60. Tu rafość starca,
    Już czwarty marca.

    OdpowiedzUsuń
  61. Będę się biedził,
    Przy odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  62. W Święto Kobiety,
    Cenię zalety.

    OdpowiedzUsuń
  63. I pomad dekadę
    Też daje radę.

    OdpowiedzUsuń
  64. Dzisiaj nam jadą,
    Tydzień z dekadą.

    OdpowiedzUsuń
  65. Dwie dekady, trzecia,
    Jak ten czas przeleciał.


    OdpowiedzUsuń
  66. Pisanie przy kawie,
    Kawiarzom zostawie.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!