wtorek, 24 marca 2020

.marzec

je

139 komentarzy:

  1. Ostatni tydzien
    I jakos idzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyłka to byla,
    Miesiąc zalatwiLa,
    Przepraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja teraz zrobię,
    Zginał mi Dzien Kobiet?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie trafisz do piekła,
    będzie 1-wszy kwietnia...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię w kwietniu JanToni :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak dla mnie drogie,
    Źe juz pisać mogę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej konieczne,
    Złozyć Zyczenia Świąteczne.
    Wszystkiego najlepszego
    Moim Gościom!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutaj się pochwalę,
    Mogę pisać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak przycicham
    Komentarzy dycha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Święto nam wypada,
    11 listopada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka ma wiara,
    że się postaram.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na moją schedę
    dwadzieścia jeden.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie pokłosie
    wpisów aż osiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jednego dnia
    Już dziewięć mam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzieś już tam słychać,
    że będzie dycha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden do końca,
    tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moją wiedzę,
    trzy razy siedem,
    Dwadzieścia jeden.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tutaj donoszę,
    cztery po siedem,
    dwadzieścia osiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te słowa dołożę,
    w nocy był
    przymrozek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednak ja niestety,
    nie piszę trioletów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przy jesiennej krasie,
    złapał mnie pólpasiec.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzec jest w roku
    trzecim,miesiącem,
    teraz listopad,
    jeden przed końcem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na śląsku śnieg pada,
    u nas nie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czapki to są zdrowe
    nakrycia na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja wiedza spora
    o ciepłych ubiorach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Napisać tuzin,
    wysiłek duży.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj mam osiemdziesiąt sześć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sypiąc popiołem,
    grudzień zacząłem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś, na początek,
    za smutny wątek.

    OdpowiedzUsuń
  30. I co tu dodać?
    Piękna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  31. Już trochę lepiej.
    Głupot nie klepię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Daty mnie cieszą,
    Zaczął się miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czas taki rączy
    i rok się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiem to ci,
    już są dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak czas ten gna,
    już są dni dwa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Już miesiąc kroczę
    W następny roczek.

    OdpowiedzUsuń
  37. Myśli tu ślę miałkie,
    Siedem lat z kawałkiem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszę z gestem,
    Bo znów jestem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Tu jest bardzo ślicznie,
    Bo posty nieliczne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wkoło taka cisza,
    A ja mogę pisać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Już kłopotów nie mam,
    Lecz gdzie nowy temat?

    OdpowiedzUsuń
  42. To jest jakieś fatum,
    Brak. mi tematu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że z majem
    się nie rozstaję.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzisiaj rano wstałem
    i piszę z zapałem.

    OdpowiedzUsuń
  45. Znajomi wciąż głusi,
    a pisanie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do blogerów wciąż piszę,
      Lecz odpowiedzi nie słyszę.

      Usuń
  46. Dalej mam te chęci,
    Bo pisanie nęci.

    OdpowiedzUsuń
  47. Skłonność do pisania,
    Ciągle mnie pogania.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dalej też chęci
    I będę się kręcił.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dalej też są chęci,
    I rym będę nęcił.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piątka dziś mnie kusi
    I mogę się zmusić.

    OdpowiedzUsuń
  51. Po piątce jest szóstka
    I to czynność krótka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Siudemka następna,
    A i ręka chętna.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie kaźdy sobie życzy,
    Pół roku różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dokładnie to trochę więcej
    Niż pięć miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Słońca jest mało,
    Rano padało.

    OdpowiedzUsuń
  56. Tu jedno dodam,
    Będzie pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jedno dopowiem,
    Jeszcze mam zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Już żywot lekki,
    Trzy czwarte.

    OdpowiedzUsuń
  59. Turlam się jeszxze
    I dystych mieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  60. U nas rzecz nowa:
    Ławka wannowa.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wygodne siedzisko
    I do stóp blisko

    OdpowiedzUsuń
  62. Trzeba się w humor uzbroić,
    Dzisiaj imieniny moje.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie ma wtym niczyjej winy,
    Że obchodzę imieniny
    I z tego wynika,
    Że dzisiaj Ludwika.

    OdpowiedzUsuń
  64. To wina niczyja,
    Że już miesiąc mija.

    OdpowiedzUsuń
  65. Pogody się nie wybiera
    I jest coraz zimniej teraz.

    OdpowiedzUsuń
  66. Tak się jeszcze składa,
    Że i sporo pada.

    OdpowiedzUsuń
  67. Gra jest warta świeczki,
    Dzisiaj dwie dwójeczki.

    OdpowiedzUsuń
  68. Wrzesień, tak jak marzec,
    Pogodą nas każe.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dwa idwa to cztery,
    Dziś dwadzieścia cztery.

    OdpowiedzUsuń
  70. Co tam jakiś miesiąc,
    Dzisiaj dziewięćdziesiąt.

    OdpowiedzUsuń
  71. Niech będzie dane
    Zapowiadane.

    OdpowiedzUsuń
  72. Coś mi daje do wiwatu,
    Nie mam nowego tematu.

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie wiem co robię,
    Lecz chyba skrobię.

    OdpowiedzUsuń
  74. Często ja słyszę,
    Że głupoty piszę.

    OdpowiedzUsuń
  75. Gdy opinie takie,
    To siadam okrakiem.

    OdpowiedzUsuń
  76. To dla mnie ważne
    Myśleć poważnie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja choć nie ciele,
    Znam głupot wiele.

    OdpowiedzUsuń
  78. Oj, swiadczy o tym
    Mnòstwo głupoty.

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale nie jesteśmy sami
    I współgramy z sąsiadami.

    OdpowiedzUsuń
  80. Chyba władze Białorusi
    Coś mądrego w Polsce kusi.

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj, wysilę moją głowę,
    Dzisiaj święto narodowe.H

    OdpowiedzUsuń
  82. Napiszę to,
    Już jest dzień po.

    OdpowiedzUsuń
  83. Na ławce się siedzi
    I myciem nie biedzisz

    OdpowiedzUsuń
  84. Przeróżne treści
    Można tu zmieścić.

    OdpowiedzUsuń
  85. Chyba to strata,
    Grzebać w tematach.

    OdpowiedzUsuń
  86. Pisać nie wypada,
    Gdy temat podpada.

    OdpowiedzUsuń
  87. Przy złym temacie
    chęci nie macie.

    OdpowiedzUsuń
  88. To prosta sprawa,
    Chęci udawać.

    OdpowiedzUsuń
  89. Inwestycja nowa,
    Ławeczka wannowa.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ona należycie
    Ułatwia stóp mycie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Ona to może
    Dziadkowi pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  92. Oj, czuje się,
    Nie jest tak żle.

    OdpowiedzUsuń
  93. Przybyła piątka
    Do mego wątka.

    OdpowiedzUsuń
  94. ChoC głowa stara,
    Jakoś się sraram.

    OdpowiedzUsuń
  95. W mej starej głowie
    Jest fraszek mrowie.

    OdpowiedzUsuń
  96. Bym od tego mrowia,
    Nie chciał pogotowia.

    OdpowiedzUsuń
  97. We fraszek trybie,
    Czas mnie przydybie.

    OdpowiedzUsuń
  98. To dzięki fraszce,
    Myślenie głaszcze.

    OdpowiedzUsuń
  99. Fraszkowy tryb,
    Ja lubię - grzyb.

    OdpowiedzUsuń
  100. W fraszkowym trybie,
    Śmiech na mnie dybie.

    OdpowiedzUsuń
  101. U mnie, grzybka,
    Myśl jest szybka.

    OdpowiedzUsuń
  102. Gdy będzie Dzień Kobiet,
    To wiem ja co zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  103. Już dzień po Dniu,
    Zanotuję tu.

    OdpowiedzUsuń
  104. Tuzin dni marca,
    To mi wystatcza.

    OdpowiedzUsuń
  105. Oj, dodam jeden,
    Na swoją biedę.

    OdpowiedzUsuń
  106. Atmosfera jest gorąca,
    Jutro mija pół miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  107. Dziś właśnie połowa,
    Już się marzec chowa.

    OdpowiedzUsuń
  108. Czasu mi nie starcza,
    Po pietnastym marca.

    OdpowiedzUsuń
  109. Tuzin cztery gości,
    Dzisiejsze ilości.

    OdpowiedzUsuń
  110. Dziś radosny
    Jest Dień Wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  111. Wiosna trzy dni,
    Już mi się śni.

    OdpowiedzUsuń
  112. Już dni pięć,
    Wiosny chęć.

    OdpowiedzUsuń
  113. Dlaczego, za co, jaka jest jej wina,
    Że mordowana jest Ukraina?

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!