czwartek, 9 kwietnia 2020

Kwiecień

171 komentarzy:

  1. Teraz, w czasie kwietnia,
    Pogoda jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiecień niezmienny
    Miesiąc wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kwarantanna,
    wciąż zajęta wanna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ta kwarantanna
    Teraz bezustanna.

    OdpowiedzUsuń
  5. KaZdy to powie,
    Jestem sercowiec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ręce wciąż myję
    I jakoś żyję.

    OdpowiedzUsuń
  7. To oczywiste,
    Teraz mam czyste.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne by sumienie było czyste.
    Życzę zdrowych i spokojnych świąt
    oraz ślę moc serdeczności,
    niech Zmartwychwstały Chrystus w sercu zagości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za życzenia,
    My również ślemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogody ducha dla Ciebie i Małżonki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wzajemnie
    Od Lili i ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego, no tego...
    Dobrego !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje, a ode mnie
    wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj okiem łypię,
    a tu śniegiem sypie...;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki mały chłodek,
    Że się rozgrzać mogę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem coS w tym wzgl3dzie,
    Mrozów nie b3dzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i wykrakałem
    Ochłodzenie małe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Działam, piszę.
    Szanuję ciszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie wpływy miałeś !!
    Wiosnę przywołałeś...;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiecień niezmienny
    Miesiąc wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez te moje wływy
    Jestem ledwie żywy.

    OdpowiedzUsuń
  22. JanToni - serdecznie zapraszam do Miasteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. W moim wieku
    Nie dam rady,
    Muszę siedzieć w domu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Samochodu się pozbyłem,
    Bo raz w roku gdzieś jeździłem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla takiego grzyba,
    Kwarantanna chyba.

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie zawsze można oglądać warszawskie zachody
    Ale z okna łazienki (pole mokotowskie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem... ale najpiękniejsze zachody są nad Wisłą w Kazimierzu. Przecież wiesz... :-)

      Usuń
  27. Nigdzie nie pojadę,
    Bo już jestem dziadek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Regeneracja ronda
    Ścieżek tartanowych.

    OdpowiedzUsuń
  29. W domu siedzę sobie,
    Czyste ręce obie.

    OdpowiedzUsuń
  30. To oczywste,
    Łapki mam czyste.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ważna jest ochrona
    Przed tym wirusem Corona.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gra jest warta świeczki,
    Nie chodZ bez maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie chodzę bez maseczki i uważam na siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Otwarte, można spacerować,
    Ale z pełnym zabezpieczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzisiaj byłam w Łazienkach Królewskich...:-)
    Pięknie było...

    OdpowiedzUsuń
  36. BRAWO!
    U mnie bezustanny
    Wymóg kwarantany.
    (zazdroszczę)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mogę odwiedzać,
    ale tylko na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Już minął tydzień,
    Następny idzie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Już mija tydzień,
    Następny idzie.

    OdpowiedzUsuń
  40. I jest myśl nowa,
    Czas doładować.

    OdpowiedzUsuń
  41. Staję do kątka,
    Siedemdziesiątka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chociaż zapraszam,
    Nikt się nie zgłasza.

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę poczekam,
    Może ktoś zwleka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bloga popieszczę,
    Poczekam jezcze.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nawet i dzisiaj
    Nie będzie cisza.

    OdpowiedzUsuń
  46. Trzy razy trzy
    Dziewięć masz Ty.

    OdpowiedzUsuń
  47. Stawia do kąta
    Strona dziewiąta.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeden bez z dziesiątki,
    To cecha dziewiątki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Plus dwa jedenaście,
    Z dziewiątki dokażcie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Poniedziałek idzie
    nowy tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piątka bywa
    też szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kwiecień z listopadem,
    Prowadzą tu zwadę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Tu czekania nima,
    Zaraz będzie zima.

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy mi się śni,
    Trzy razy trzy?

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzieś tutaj słychać,
    Że będzie dycha.

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj, pogoda szaro~bura,
    Niebo całe w chmurach.

    OdpowiedzUsuń
  57. To wcale nie wada
    Gdy z chmury nie pada.

    OdpowiedzUsuń
  58. Znam swoją niedolę
    i pogodę wolę.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wpis to jest lekki,
    Tuzin do setki.

    OdpowiedzUsuń
  60. Tak se wzdycham,
    Jeszcze dycha.

    OdpowiedzUsuń
  61. Taką mam rację,
    Będą wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  62. Krótka rozmowa
    Mam doładować.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dam sobie radę,
    Kwietnia z listopadem.

    OdpowiedzUsuń
  64. Tekst to niedługi,
    Dwudziesty drugi.

    OdpowiedzUsuń
  65. Tak się życie plecie.
    Już nastepny Kwiecień.

    OdpowiedzUsuń
  66. Już sierpień mamy,
    Odpoczywamy.

    OdpowiedzUsuń
  67. Już słońce świeci,
    Działa tablecik.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciągle się łudzę,
    Że tablet pobudzę.

    OdpowiedzUsuń
  69. Szczypiorek do smaku
    I ser jedz Polaku.

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam chęci szczere
    Rozstać się z serem.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale nie mogę otworzyć
    Nowych tematów.

    OdpowiedzUsuń
  72. Po przespanej nocy
    Kleją mi się oczy.

    OdpowiedzUsuń
  73. W obecnym stanie,
    Wciąż dłuższe spanie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Idzie zima w swojej mocy,
    Przy coraz dłuższej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie wiem czy może,
    Być jeszcze gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  76. Sprawa jest nielekka,
    Będzie druga setka

    OdpowiedzUsuń
  77. Wynik jest lichy,
    Bo mam dwie dychy.

    OdpowiedzUsuń
  78. Na bloga też ja wpadam
    Pierwszego listopada.

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwierzysz w to Pant,
    Pogoda bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  80. Zmiana się dzieje.
    Wiatr mocno wieje.

    OdpowiedzUsuń
  81. Taką mam nadzieJę,
    Że się dobrze dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  82. Kto się na te słowa kupi,
    Że nadzieja matką głupich?

    OdpowiedzUsuń
  83. 1.04.2022.Mróz i opady śniegu, opad grubości 4 cm według komunikatu meteorologicznego.

    OdpowiedzUsuń
  84. Dalej zimo, a nawet mroźnie.
    Chodniki i jezdnie czyste,
    Ale już trawniki zaśnieżone.

    OdpowiedzUsuń
  85. Po śniegu ani śladu,
    A kasztany się zielenią.

    OdpowiedzUsuń
  86. 3Czekam na smartfona.
    Może dostanę na urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  87. Chcę nawiązać kontakt ze znajomymi
    Z sapu (Stowarzyszenia Autorów
    Polskich).

    OdpowiedzUsuń
  88. W firmie Plei
    Płacisz mniej.
    Może tam kupię
    Smartfona?

    OdpowiedzUsuń
  89. W tym roku mija pół wieku,
    Mojego pisania.

    OdpowiedzUsuń
  90. To jest poważna sprawa.
    Chcę jakoś uczcić tę
    Rocznicę.
    Muszę odwiedzić
    Teespolską i. Chmielną.

    OdpowiedzUsuń
  91. To mam dzisiaj do dodania,
    Już pół wieku fraszkowania..

    OdpowiedzUsuń
  92. Co to za zapaszek?
    Zapach starych fraszek.

    OdpowiedzUsuń
  93. Co to za zapaszek?
    To woń starych fraszek.

    OdpowiedzUsuń
  94. Może się załapię
    Na coś w tym SAPie.

    OdpowiedzUsuń
  95. Słonecznie, prawie
    Piętnaście stopni,
    Ale na Święta ma
    Padać i ochłodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  96. Nic tu nie mam do dodania,
    Mija pół wieku skrobania.

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapamiętaj to człowiku,
    Ja fraszkuję od pół wieku.

    OdpowiedzUsuń

  98. Oj, w tym zapale,
    Ciągle się chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  99. Powiem to o mnie,
    Fraszkuję skromnie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Wielka to afera,
    Swoje dziełka zbieram.

    OdpowiedzUsuń
  101. Od tylu lat,
    Fraszka mój świat.

    OdpowiedzUsuń
  102. Pięćdziesiąt lat,
    Fraszka mój świat.

    OdpowiedzUsuń
  103. Pół setki lat,
    To inny świat.

    OdpowiedzUsuń
  104. W zdrowiu czy w chorobie,
    Jeszcze wiem co robię.

    OdpowiedzUsuń
  105. Chyba już mała
    Piątka została.

    OdpowiedzUsuń
  106. Data wygląda godnie,
    Dwa dni i dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  107. W oflaine trybie,
    Na temat dybię.

    OdpowiedzUsuń
  108. Na. Temat czekam,
    Lecz myśl daleka.

    OdpowiedzUsuń
  109. Pomału, pomału,
    Przybędzie zapału.

    OdpowiedzUsuń
  110. Czas tak niewymierny,
    A ja stary piernik.

    OdpowiedzUsuń
  111. Latek jeszcze ile
    Na coś się wysilę?

    OdpowiedzUsuń
  112. Już się oswajam,
    Tydzień do maja.

    OdpowiedzUsuń
  113. Chociaż czas zwleka,
    To ja poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  114. Jakim to cudem
    Ja w "Bez ogródek"?

    OdpowiedzUsuń
  115. Mòj fraszkowy światek,
    Cztery mendle latek.

    OdpowiedzUsuń
  116. Mam miejsce wzięte
    W tomiku Slowa cięte.

    OdpowiedzUsuń
  117. Ta ostatnia niedziela,
    Przed majem.

    OdpowiedzUsuń
  118. Nie poważnie o sporcie-
    To pierwszy polski tomik
    Satyry sportowej.

    OdpowiedzUsuń
  119. Tak mówią usta:
    Pusta kapusta.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!