piątek, 1 marca 2019

Już...

Już nie marzę,
mamy MARZEC.

25 komentarzy:

  1. Ale jakoś chłodem powiało i słoneczka będzie mało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to ten czas leci,
    mamy miesiąc trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nocką mały mrozek,
    lecz nie będzie gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas załamanie pogody na dłużej,deszcz,śnieg,chmury .

      Usuń
    2. Za dwa, trzy dni
      wróci ciepło.

      Usuń
  4. Wiosną w cenie
    zachmurzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam że słoneczko ,bo lubi przygrzewać deczko.

      Usuń
  5. Ptaszki rano śpiewają,
    dobry humor zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda nie mami,
    słonko za chmurami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekamy, zobaczymy,
    juz jest pewny koniec zimy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za 19 dni Wiosna kalendarzowa !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby jeden dzień,
    ale zima w cień !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marcowe dni,
    już się nie ckni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż tu dumać, mam już spokój,
    trzeci miesiąc tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. tak marzyłeś o tym marcu,teraz wszystko w jednym garncu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniec marzeń, żadna strata,
    już jesteśmy bliżej lata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniec zimy no i kwita
    i mnie bocian wiosnę wita

    OdpowiedzUsuń
  15. Razem z bocianem
    ja też zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kibicuję mu z zapałem,
    choć go jeszcze nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na wiosce pewnie
    klekoty śpiewne.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!