sobota, 9 marca 2019

Św...

Święto, święto i po święcie,
a ja pisałem zawzięcie.

21 komentarzy:

  1. Czasem mi się marzy
    pisać komentarzyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, napisać jedno zdanie,
    czy to już komentowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie co sie pisze,byle by nie było ciszej.

      Usuń
    2. Taka moja wiara,
      że pisać się staram.

      Usuń
  3. Wpisy są podobne,
    trzecie zdanie skrobnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapału szkoda,
    a więc coś dodam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro świętujemy Dzień Mężczyzny.
    Niech Jan Toni nie ma trosk,
    zdrówko niech dopisuje
    i buzia się raduje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jutrzejszy dzień Uśmiech Janie zmień ☺
    Serdeczności w Dniu Mężczyzny.☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrażeń cała kopa,
    będzie w tym Dniu Chłopa.

    OdpowiedzUsuń
  8. To już klęska,
    Sprawność męska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle mi się marzy,
    Pisać komentarzyk.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!