środa, 27 marca 2019

Niechaj...

Niechaj się LILi
słonko przychyli!!!

21 komentarzy:

  1. I ja proszę słoneczko ,niech zaświeci deczko☺

    OdpowiedzUsuń
  2. W nocy przymroziło, teraz słonko zaświeciło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy i dla mnie słoneczko może zaświecić???

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale ciągle jest wiatr a od wiatru boli mnie głowa...

      Usuń
    2. Noś kaptur
      i zasłaniaj uszy.

      Usuń
  5. Dodałem komentarz jeden
    i teraz będzie ich siedem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawołam chochliki i pomieszają szyki ☺☺

      Usuń
    2. Nie będze tak źle,
      bo dobrze znam je.

      Usuń
  6. Oby mi się nie dostało, i dziewiąty się wpisało☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem więc myślę - ile nurtu w Wiśle
    Zaczynaj wpław z wiosną nutą radosną

    :o) Liry_ck1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile z tego wynika?

    Tyle ile się na bryka
    I pomieści euforyka
    Choćby w małej sakwie z boku
    Lubo kątów w wieloboku

    Dużo zdrowia i twórczej zaciętości życzę.

    Liry_ck1

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki
    za wierszyk z wdziękiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. A tam z wdziękiem. Gdybyś był damą do wzięcia bardziej postarałbym się wdzięcznymi wersami o Twoje względy.
    Wybacz Maestro, nie ma we mnie ździebka winy,
    bo to wiosna wpływa na moje rozpasane przewiny.
    Mocno tu podkreślam, nie mam nic wspólnego z nowym zjawiskiem - "Wiosną" chorego.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj Boże dużo zdrowia,niech Ci nie chytrzy też miłosierdzia Tobie, się sprawdzi boś duchem spokojny, mnie mógłby skąpić niecierpliwemu zwłaszcza gdybym za długo prosił i czekający bym się rozsierdzał.
    Jeszcze zaglądnę przy sposobności...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się zrewanżować.
    Nie mogę wejść na Twój adres.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!