niedziela, 29 września 2019

Akcja...

Naszły na mnie takie  chęci
pisać, nockę bym poświęcił.

15 komentarzy:

  1. Przy takim zapale,
    będę pisalł stale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, te moje lata,
    to pisanie czasu strata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wierzyć twardo,
    że to robię darmo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym nowym wpisem,
    słabiej siebie słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tekst słabiej widzę,
    Mówić to się wstydzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz, trzecia w nocy,
    a więc głupot dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wena Cię trzymała,
    gdy boki zmieniałam...;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziesięć minut, sposób nowy,
    tak pisałem prosto z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć senna głowa,
    mogłem "kuglować".

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz już jest dzień,
    zmień sìę chłopie, zmień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisać to mam chęci,
    kiedy temat nęci.

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest trudna sprawa,
    Pisarza udawać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisanie z humorem,
    To trudności spore.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześnie spać się kładę
    I pisanie słabe.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!