poniedziałek, 2 września 2019

Jesień

Nadszedł wrzesień,
mamy jesień.

33 komentarze:

  1. Spokojna głowa,
    będą komentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,Witam..o zdróweczko pytam.
      Przy jesieni coś sie zmieni☺

      Usuń
    2. Niczym nie zachwycę,
      ale mam cukrzycę.

      Usuń
  2. Dobrze, że się JanToni pojawia,
    bo milczenie to czasami trudna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka ma obawa,
    Ja trochę jak... zjawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Snuję się po necie,
    bom dziadygą przecież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to w necie bywa,czas zabiera i człowieka sponiewiera☺

      Usuń
    2. Jak wężyk się wiję,
      ale jakoś żyję.

      Usuń
  5. Jakoś tam żyję,
    jakoś tam działam,
    lecz moich działań,
    malutka skala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomału, pomału,
    nabiorą zapału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od września zaczynam,zrobiło się deszczowo,więcej czasu posiadam ,to sobie pogadam☺

      Usuń
  7. Przepraszam, tu z mojej winy,
    musisz czytać wypociny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie na serce moje,
    jesienne nastroje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak rozległy temat,
    ale chętnych nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już listę podpisałam☺

      Usuń
    2. Chyba głosić będę musiał,
      najpilniejsza jest Danusia!

      Usuń
  10. Oj, chyba to za wcześnie,
    rozhulałem się z wrześniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką to mam wiarę
    w znajomości stare.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilość znikoma,
    Jedna znajoma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech no tylko jesień zagości ,to przygoni więcej gości☺

      Usuń
  13. Poczekamy, zobaczymy,
    sporo czasu jest do zimy.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja, niestety,
    jestem diabetyk.
    Badań wynikiem
    jestem cukrzykiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może słodyczy
    ktoś sobie życzy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Może ci za miedzą,
    też dziadka odwiedzą?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają tak blisko
    i wiedzą wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to dobrze że jesteś JanToni...
    Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki, jeszcze jakoś się "turlam".

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!