środa, 18 września 2019

Tytuł

17 komentarzy:

  1. Czas goni,
    rzadko się pojawia na blogu JanToni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od września brawa,
    Wciąz się pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno druga,
    Tak samo długa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A tyle to wiem,
    Dwa tygodnie z dniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obudziłem się z nadzieją,
    a tu koloryfery grzeją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby powrót lata,
    Tak gorąca chata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej ja się głowię,
    jakie to jest moje zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to mi się teraz zdaje,
    Że chorego nie udaję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzesień idzie,
    jeszcze tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. To sprawa prosta
    Bo tydzień został

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy i trzy sześć,
    bo tyle jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie moje Panie
    Z październikiem spotkanie.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!