piątek, 1 listopada 2019

Bę..,

Będą jakieś panie,
czy Jan sam zostanie?

45 komentarzy:

  1. Trzeba będzie zrobić pranie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj świętowanie, a nie pranie.
    Witam listopad, witam JanToniego.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja sobie marzę,
    zaliczać cmentarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś zaczęto
    zmarłych święto.

    OdpowiedzUsuń
  5. W listopadzie
    Słońce rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż do marca,
    dnia nie starcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba do końca roku
    Co dzień większy spokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na nic zapał twórczy,
    kiedy dzień się kurczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umysł musi odparować ,pod poduchę głowę schować☺☺

      Usuń
    2. Często tak bywa,
      że odpoczywa.

      Usuń
  9. Coraz krótsze dni,
    za światłem się ckni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cierpliwość mamy,
    jakoś przeczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tu kiedyś byłam,potem zrezygnowałam z bloga.Od jakiegoś czasu znowu jestem.I będę?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiem z gestem,
    Ciągle tu jestem.

    OdpowiedzUsuń
  13. I miesiąc dłużej,
    Też jeszcze żyję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem ja skąd,
    Pierwszy dzień świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. I miesiąc dłużej,
    Też jeszcze żyję.

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas nie było alkoholu,
    Ale mamy brat...

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie żyje
    Ponad pół wieku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miał piękne imię i nazwisko:
    Marian Duliński.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałem,
    Że piszę takie bzdury.

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Wam zdrowia,
    Ja, z Mokotowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacieram ręce,
    Bo jest dzień więceej.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!