sobota, 2 listopada 2019

L...

Listopad...

101 komentarzy:

  1. Miesiąc przedostatni tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki zimy
    W nim zobaczymy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak spadnie śnieżek,
    Ładnie... uderzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popadują deszcze,
    a śnieg... Jeszcze... jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy, zobaczymy,
    jeszcze miesiąc jest do zimy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mnie swędzą ręce,
    by o zimie więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda może się wzruszyć w poniedziałek śniegiem prószyć ☺

      Usuń
    2. Może i może,
      Ja się nie przyłożę

      Usuń
  7. Coraz więcej liści spada z drzew...

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka suszy wada,
    Że i śnieg nie pada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka wada suszy,
    że i śnieg nie ruszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedno tutaj tylko dodam,
    że będzie jakaś pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z dychą poniedziałek,
    to dwa dni świąt małe

    OdpowiedzUsuń
  12. Z dychą jedenaście,
    to dwa dni rozważcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i listopad przeleciał,
    choć dopiero jedna trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę złoty, trochę bury,
    grudzień wkrótce,
    nos do góry...;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już będzie spokój,
    Do końca roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy nos zadzieram,
    Zwykle jest afera.

    OdpowiedzUsuń
  17. To nowina nowa,
    "afera nosowa"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Raz, dwa, trzy, cztery,
    Przeżyłem różne afery,
    A żywot mam taki lekki,
    Źe czternaście brak do setki,
    W nocy to mam nóżki bose,
    Więc trochę pociągam nosem,
    Ale także też uparcie
    Dobrze znoszę to zadarcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowo Ci zazdroszczę Janie
    Też bym chciała w takim stanie
    Dożyć takiej wyliczanki
    Takie są marzenia Danki.
    ☺ A na katar drogi Janie
    Wymocz nogi w ciepłym dzbanie
    Wsyp garść soli nic nie boli
    Bądź cierpliwy dwa kwadranse
    Na następny dzionek z rana
    Będziesz śpiewał ...dana...dana..♪♪♪...☺☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za kurację,
    Ty masz zawsze rację.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za ten przepis
    Bardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. My tu sobie gadugadu,
    A objawów ani śladu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Listopad,nie lubię tego okresu

    OdpowiedzUsuń
  24. Miesiąc nie radosny,
    Daleki od wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedno jeszcze dodam,
    I kiepska pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Straciłem nadzieję,
    Bo codziennie leje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tu jest moja szkoda,
    Nie umiem nic dodać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam treści
    by ją zmieścić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiadomość nienowa,
    już druga połowa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Choć to część druga,
    tak samo długa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piszę to z żalem,
    słonecznie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapomniałam ,jak słońce wygląda😥🌞🌧🌧🌧🌧...danka.

      Usuń
    2. Za trzy miesiące,
      Znów będzie słońce.

      Usuń
  32. Już noc przedemną
    bo teraz ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szybko przeleci na miesiąc trzeci.🍀🍀danka🍀

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekać do marca?
    Cierpliwości starcza.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś się trzymam,
    Wpierw ma przyjść zima.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze tylko dekada
    I listopad odpada.

    OdpowiedzUsuń
  37. A na dokładkę,
    opady rzadkie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszę to stale,
    Opadów wcale.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdyby popadało,
    Chandrę by przegnało.

    OdpowiedzUsuń
  40. I niestety dni coraz krótsze i coraz ciemniejsze ...

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak do końca roku,
    Później będzie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochani Ludzie,
    Za sześć dni grudzień!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak lepiej widzę,
    Będzie za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  44. JanToni - napisz proszę czy mieszkasz ciągle pod tym samym adresem przy Polu Mokotowskim....
    Bo Św.Mikołaj chce Ci wysłać prezent...

    OdpowiedzUsuń
  45. Bez zmian na ulicy Bruna
    Mojego pisania struna.
    Z góry dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przed chwilą Święty Mikołaj wysłał Ci prezent.
    Jak otrzymasz to daj znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam od trzynastej..
      Dziękuję, fantastyczna książka.
      Moja żonka już ją dopadła
      I naprzemian ją czytamy.

      Usuń
    2. Jeszcze raz dziękuję,
      Bomba!!!

      Usuń
    3. Cieszę się, że książka się podoba.
      Pozdrawiam najserdeczniej Ciebie i Twoją Żonę.
      :-)

      Usuń
  47. Niecierpliwie czekam,
    Chwila niedaleka.

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę ciszę,
    JanToni nowych postów nie pisze...

    OdpowiedzUsuń
  49. Wnet się obudzę,
    Jak przyjdzie grudzień.

    OdpowiedzUsuń
  50. Teraz życie ma być miłe,
    Bo się dosyć napościłem.

    OdpowiedzUsuń
  51. W listopadzie, wczoraj,
    znalazłam dwa kleszcze!
    Jeszcze tak bezczelnych
    nie spotkałam wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przymrozków nie ma,
      To wciąż działa chemia.

      Usuń
    2. U mnie nareszcie na minusie będzie
      Do tego słoneczko i śnieżek☺

      Usuń
  52. Chyba w grudniu będzie zima,
    Bo ja zakład trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kończy się listopad
    No i mamy opad.
    Lód nie trzeszczy,
    Mamy deszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziś ostatni listopada
    I znów słońce i nie pada.

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepraszam dzieci
    Grudzień mi śmiecił.

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepraszam Mili,
    Grudzień mi mylił.

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknych i Zdrowych Świąt życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękujemy i również przesyłamy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jan Toni,
    już styczeń nas goni!
    lecz ja bardzo grzecznie
    ślę życzenia świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Oj, teraz już sam nie wychodzę nawet na powórkową ławeczkę,
    Zaburzenia równowagi lub... świadomości.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bądż zdrowy JanToni... bo zdrowie jest najważniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Przy serduchu słabym,
    Piszesz aby aby.

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkiego dobrego dla JanToniego w nadchodzącym nowym roku, a przed wszystkim zdrowia dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję Lenko,
    Lecz ze mną cienko.
    Też życzę wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj JanToni w NOwym Roku.
    I bądż zdrów !!!

    OdpowiedzUsuń
  66. I co ja tu dodam +
    jakaś jest pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  67. Za dwa miesiące,
    Roczek zakińczę.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!