piątek, 1 maja 2020

MAJ

Dziś świętuję z mojej winy,
bo obchodzę urodzny.

115 komentarzy:

  1. Maj jest z tego znany,
    Że kwitną kasztany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia, pomyślności
    oraz mnóstwo radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę od ręki,
    Serdeczne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Majowemu Chłopakowi,
    niech życie idzie na zdrowie !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gordyjce od ręki,
    Ślę serdeczne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanse sa nijakie,
    Abym był chłopakiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zodiaku wynika,
    Że jestem spod byka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka moja gadka...
    100 latek od Tadka

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chyba pora
    Witać nestora.

    OdpowiedzUsuń
  10. To rzecz oczywista,
    Tadzio optymista.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej!!!! To jeden dzień się spóżniłam z życzeniami. Ale za to otrzymujesz ode mnie tekst o Łazienkach Królewskich.
    Zapraszam po odbiór prezentu.
    No i bądż zdrowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już rano czytałem.
    Zdrowia wzajemnie
    Życzę ode mnie.
    Ciekawość ponosi,
    Gdzie mam się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki myślę stale,
    Jak oglądać w oryginale.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, dla mnie dziadka,
    Sprawa nie gładka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przekonany,
    Czekam na zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  16. JanToni - wypowiesz się na moim blogu o spalaniu kalorii? Proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś tam napisałem,
    Ale me doświadczenie małe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - przecież jako absolwent AWF-u wiesz dużo więcej...

      Usuń
  18. Chcąc zeszczupleć, każde ćwiczennie należy wykonywać seriami,
    Czyli powtarzać wielokrotnie, to cała tajemnica odchudzania,
    WielokrotnoSć powtórzeń i serii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serie, powtórzenia
    I ciało slę zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wprawdzie spóznione ale serdeczne urodzinowe życzenia, tym bardziej żeś Byk �� I za zaproszenie dziękuję odwzajemniając się tym samym�� anka

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To cieszę się przeogromnie :)

      Usuń
    2. Nie umiem wciągnąć ciebie na listę moich blogów.

      Usuń
    3. Może dlatego, że to wordpress? Ja dziś zapisałam Twój w zakładkach, bo wcześniej zgubiłam, ale już mam :) Pozdrawiam serdecznie słonecznie :)

      Usuń
    4. Nic mądrego tu nie dodam,
      Ale jest piękna pogoda.

      Usuń
  22. JanToni - a dzisiaj zapraszam do siebie bo zacytowałam wspaniałe aforyzmy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet odważyłem sie dodać jeden swóii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wciąż wylewam siódme poty,
    gdy nic nie mam do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak to właśnie z Tobą bywa,
    Gdy nie umiesz wypoczywać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niech pracuje głowa,
    Jak się relaksować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie wróciłam, wszystko mnie boli,
    więc nawet głowa dziś nie swawoli...;o)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytam czemu w takiej chwili
    Gdzieś Ciebie djabli nosili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzosowisko nie poczeka,
      z zasiewami nie ma "zwlekaj",
      jeśli chcemy dobre jeść,
      trzeba tyrać no i cześć...;o)

      Usuń
    2. Wysiłek miałki
      W uprawie działki.

      Usuń
    3. Pot spływa słony,
      między zagony...;o)

      Usuń
    4. A niech on spływa,
      Jak są warzywa.

      Usuń
  29. Zawsze tak na pół,
    Ani góra, ani dół.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli rosną tylko wrzosy,
    To jest trudno użyć kosy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak się wymądrzam bo w SGGW pracowałem
    Jako wykładowca i szef studium WF.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak widać to stale
    Się tu chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piszę to skromnie,
    Że już nic po mnie
    I nie wypada
    Już więcej gadać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie to myśli
    Wczoraj mi przyszły.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze wypada
    coś poopowiadać :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Głupota moja
    Była w nastrojach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Minęło pół maja,
    Już się przyzwyczajam,
    Że cieplej mi będzie.
    Zdaje się znów ględzę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pisanie wymaga
    By była powaga.

    OdpowiedzUsuń
  39. Słowa pisane,
    bardziej uznane.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mądrości doza
    Gdy dobra proza.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z gośćmi ja kwita,
    Wszystko ich czytam.

    OdpowiedzUsuń
  42. To prawda stara,
    Że wciąż się staram.p

    OdpowiedzUsuń
  43. Niech widzą Panie
    Moje staranie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Niech wiedzą Panie,
    Co to staranie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Niech wiedzą Panie,
    Co też się stanie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja widzę Twoje staranie JanToni :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ważny jest ciekawy temat,
    A u mnie takiego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wciąż pracuje moja głowa,
    Czym Wam mogę imponować?

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozpatruję chłodnie
    Ostatnie tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak wciąż się zdarza,
    Źe coś rozważam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Publikować żarty
    Wciąż jestem uparty.

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj kłopoty spore
    To ja mam z... humorem.

    OdpowiedzUsuń
  53. JanToni - masz nieustające poczucie humoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. To chyba nie słodkie,
    Stale być chichotkiem?

    OdpowiedzUsuń
  55. Zatem życzę 100 lat i powodzenia na niwie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Chęciom powodzeń na niwie,
    To ja się wcale nie dziwię.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję za życzenia
    I ślę podobne.

    OdpowiedzUsuń
  58. Byśmy mieli sprawę czystą,
    Ja też jestem optymistą.

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj z posmutnieniem kłopoty spore,
    A ja tak bym chciał błyszczeć humorem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Oj chyba to już we wtorek,
    Będzie wisielczy humorek.

    OdpowiedzUsuń
  61. Już jest ten dzionek
    I niczym nie płonę.

    OdpowiedzUsuń
  62. JanToni - a mnie już dziś odwiedziłeś???
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście i napisałem... Mamusia!

    OdpowiedzUsuń
  64. Sypią się jakby śnieg padał.

    OdpowiedzUsuń
  65. A w Łazienkach królewskich są białe pawie...

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak już będę wychodził to i może tam wstąpię

    OdpowiedzUsuń
  67. Może to będzie w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Kończy się maj,
    więc czerwca pięknego, naj, naj...;o)

    OdpowiedzUsuń
  69. Za tydzień może
    Orange pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  70. Właśnie się skończył maj,
    To niech nam będzie naj.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zauważam niechcący,
    Chyba będzie gotący.

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak wieść niesie,
    Już jest jesień.

    OdpowiedzUsuń
  73. Miesiąca ni ma,
    Jak będzie zima.

    OdpowiedzUsuń
  74. Minie trochę zimy,
    Wtedy zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  75. Udając człowieka,
    Na wiosnę czekam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jak mam coś udawać,
    To będzie zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  77. Udawanie to jest gra,
    Jak się umiejętność ma.

    OdpowiedzUsuń
  78. Internet to jest pokusa
    Lecz można złapać wirusa.

    OdpowiedzUsuń
  79. Chwila to daleka,
    Lecz na wiosnę czekam.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja moim zwyczajem,
    Jeden dzień dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  81. To jest dobra gra,
    Dziewięć razy dwa.

    OdpowiedzUsuń
  82. Me słowa szczere,
    Dosyć cyferek.

    OdpowiedzUsuń
  83. Spokojnie krocze
    W następny roczek.

    OdpowiedzUsuń
  84. Pogoda sie uspokaja
    Bo już jest połowa maja

    OdpowiedzUsuń
  85. Chciałbym coś dodać,
    Bo taka moda.

    OdpowiedzUsuń
  86. Była długa cisza.
    Teraz mogę pisać!

    OdpowiedzUsuń
  87. Raduje się dusza,
    Że mnie nic nie zmusza.

    OdpowiedzUsuń
  88. Teraz mam swobodę,
    Choć serce nie młode.

    OdpowiedzUsuń
  89. I w tym moja wina,
    Bo po imieninach.

    OdpowiedzUsuń
  90. Takie moje jest zdanie,
    Że kiepskie imponowanie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Jakoś bije głucho,
    To moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  92. Wrzesień, pełnia jesieni
    I to już się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  93. A jak wieść niesie,
    Zostało dni dziesięć.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!