poniedziałek, 1 czerwca 2020

Czerwiec

Chyba będzie gorący,
zauważam niechcący.

113 komentarzy:

  1. Zaraz coś się wydarzy,
    Brak komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ta moja uwaga
    Komentarza wymaga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z komentarzem czy bez,
    Zawsze tu coś jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarze są gorące,
    Bo on takim jest miesiącem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem mi się zdarzy
    Dodać komentarzyK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tak sam siebie?
    Czy to mądre? Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwiec dopiero dzień dobry powiedział.
    Pewnie nikt jeszcze przy kompie nie siedział,
    żeby Ci powiedzieć, kochany JanToni,
    o świeżej, czerwcowej, pięknej kwiatów woni :)
    Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwiec w nie bogaty,
    Dzięki za te kwiaty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoneczko ładnie przygrzewa,
    ptaszek śpiewa,
    wielu z domu zwiewa.
    Pozdrawiam JaToniego,
    życzę zdrowia dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź moja durna,
      Jakoś się jeszcze "turlam".

      Usuń
  10. A trzeciego czerwca odwiedziła JanToniego Stokrotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ten czas leci,
    To już jest trzeci?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Stokrotka ciągle ta sama !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy Stokrotkę spotkasz,
    Ta sama Stokrotka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak w marzeniach,
    Wciąż się odmienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba mogę dodać,
    W czerwcu też pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie deszcz leje i wiatr silny wieje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogody zmiana,
    Słonko od rana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rok dziwnie się plecie,
    zobaczymy co czerwiec przyniesie,
    jeśli dwa wersy to mało,
    to troszkę słoneczka by się zdało...;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja tak gadam:
    Wcale nie pada.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja po wodę ruszam,
    Bo wciąż taka susza.

    OdpowiedzUsuń
  21. JanToni - życzę pięknej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od rana sloneczna,
    Piękność nie konieczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeżywałem dużo,
    Taki wieczór z burzą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziesiątki błyskawic i grzmotów
    Plus ulewa - oberwanie chmury.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piszę to podobne słowa
    Aby się zmobilizować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochany JanToni
    rym za rymem goni,
    słoneczko znów świeci
    i cieszą się dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słoneczko czerwcowe
    Grzeje moją głowę,
    A pośród ludzi
    Uczucia budzi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słoneczko grzeje,
    Ja mam nadzieję,
    Że dzisiaj deszczyk
    Mnie nie podleje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdy spojrzałem w górę
    Niebo tak ponure,
    Więc zadbam o skórę
    I włożę kapturek.

    OdpowiedzUsuń
  30. To kompletu chyba wina,
    Że z kapturem peleryna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasami mnie bardzo złości,
    Starczy brak zapobiegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy zapału starczy,
    Na mój uwiąd starczy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam myśli płoche.
    Więc starczy trochę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie potrzeba wiele
    Bom słaby jak ciele.

    OdpowiedzUsuń
  35. Potrzeby moje,
    Dziś zaspokoję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lecz są terminy,
    Nie z mojej winy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Termin to data,
    Która nie lata.

    OdpowiedzUsuń
  38. Termin, to czas,
    Ważny dla Nas.

    OdpowiedzUsuń
  39. To czas nas mami
    Wciąż terminami.

    OdpowiedzUsuń
  40. Z czasu braku winy
    Gonią mnie terminy

    OdpowiedzUsuń
  41. JanToni - Stokrotka zaprasza nieustannie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Byłem w Saskim Ogrodzie.
    Oczywiście z Twoim blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę uciszcie cymbała,
    Któremu tłumnik nie działa!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Uszanujmy nocną cidzę,
    Niechaj motorów nie słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hałasów nie słyszę,
    W nocy mamy ciszę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Słychać jest na dole,
    Policji patrole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło Stodoły
      Tłumek wesoły
      I każdy skory
      Grzać swe.motory.

      Usuń
  47. Ja tak sądzę,
    Że jest porządek.

    OdpowiedzUsuń
  48. JanToni Ty masz moją książkę "Mój kraj nad Wisłą'. To z niej pochodzi urywek "W sercu Polski"

    OdpowiedzUsuń
  49. Proszę, chcę mieć najnowszy, egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest ta sama książka. Tak samo wygląda. Chyba że chcesz dać komuś w prezencie...

      Usuń
  50. To ja się "zakopię"
    na urlopie...;o)

    OdpowiedzUsuń
  51. Poczekam aż minie
    Twój wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  52. Burza pomruczała,
    ulewę zesłała,
    ulewa niedobra
    Warszawę zalała!

    OdpowiedzUsuń
  53. Od dziś wieczorem
    Opady spore.

    OdpowiedzUsuń
  54. Chmura po chmurze.
    Opady duże.

    OdpowiedzUsuń
  55. Lać już przestało,
    Lecz słonka mało.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja się na to nie gniewam,
    Że nie trzeba podlewać.

    OdpowiedzUsuń
  57. Chociaż taka słota,
    To nie mamy błota.

    OdpowiedzUsuń
  58. Choć czerwiec miesiąc lata,
    To pogoda figle płata.

    OdpowiedzUsuń
  59. Czerwca dni gorące,
    Bo... letnim miesiącem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Rozważam to przy kolacji,
    Sierpień jest z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  61. Paźdźiernika koniec,
    Zima nas pochłonie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Potwierdzamy zgodnie,
    będzie coraz chłodniej.

    OdpowiedzUsuń
  63. To jest fajna sprawa,
    Tu mogę dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wygodniej jest teraz,
    Czerwiec mnie podpiera.

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeden mam kłopot,
    czy ktoś znajdzie
    Gdzie ja teraz piszę?

    OdpowiedzUsuń
  66. To może ktoś zauważy zmianę!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Piątka też bywa
    Dla mnie szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ta uwaga jest coś warta,
    Od ostatniej minął kwartał.

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałem pisać hasła,
    Ale chęć mi zgasła.

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam taką nadzieję
    Że czerwiec dogrzeje.

    OdpowiedzUsuń
  71. Czerwiec jest uroczy
    Ale trochę moczy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Listopad nas męczy
    Bo za dzień nie ręczy.

    OdpowiedzUsuń
  73. Pod Stodołą nie wesoło,
    Bo motorów jest wokoło.

    OdpowiedzUsuń
  74. Taka moda. Z niej wynlka,
    Że motory bez tłumika.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest teraz dużo ciszej,
    Bo głupoli nie słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  76. Studencka Stodoła
    Jak zawsze wesoła.

    OdpowiedzUsuń
  77. Pisania przyczynki
    To same jedynki.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!