sobota, 19 października 2019

Ch...

Choć je łapię,
żadna kapie.

46 komentarzy:

  1. Choć robię dwiema,
    To żadnej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To oczywiste,
    niebo praawie czyste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć to stwierdzenie nie nowe,
    jeszcze przyjdą te deszczowe...;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę się starał,
    by była para.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno o nich tutaj dodam,
    To będzie jakaś pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogodę pochwalę,
    chmurek nie ma wcale.

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze że nie pada....
    Zapraszam do Kazimierza /u mnie/
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuJę,
    Ale nie wojażuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, sobie wróżę,
    Takie podróże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to wygląda,
    Że wciąż oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ważna pora,
    Ale chęć skora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Do podróży gotowi
    Dzięki internetowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do podrózy my gotowi,
    Dzięki internetowi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rolą internetu
    Poznawanie netu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz tu czymś się pochwalę,
    Stokrotkę odwiedzam stale.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze coś dodam:
    Kiepska pogoda.
    Cały czas pada,
    Że szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutaj się streszczę,
    Wciąż pada jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozwinę temat
    Wciąż mrozu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla warszawiaka,
    Rocznica taka -
    Wolna Warszawa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie mam teścia,
    Lecz mam dwadzieścia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chociaż słonecznie,
    Mrozek koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zima zaczęta,
    Miesiąc po Świętach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już blisko końca
    Tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  24. Już mi się ckni,
    Jeszczee dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  25. Data śliczna,
    Koniec stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodam do tego,
    Pierwszy lutego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba rozważę,
    Który to marzec.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy się nam nada.,
    Trzecia dekada?

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie rozumiem.
    Mam 88 lat
    I nie interesują
    Mnie takie sprawy.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!