środa, 2 października 2019

Choć...

Choć się tyle chmurek kręci,
żadna padać nie ma chęci.

31 komentarzy:

  1. Nawet na to wygląda,
    że słoneczko zagląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chęci szczere,
    wyjść na spacerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj w lesie na grzybkach byłam ,ale rozczarowanie spore było, bo w koszyczku nie przybyło.

      Usuń
  3. Z nowu pada deszczyk,
    aż parasol trzeszczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ci mam tu dodać?
    Ponownie pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam swojską nutę,
    niebo wciąż zasnute.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj i u mnie popadało,
    szaro, buro i ponuro się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką nadzieję,
    że nas nie zaleje.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie kropi,
    nie chcę się podtopić

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wcale miłe,
    nogi podmoczyłem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli zimą jest szron w nocy,
    to nic z ziemi nie wyskoczy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak deszczu ni ma,
    można wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć się tyle.chmurek kręci,
    Żadna kropić nie ma.chęci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj,juź dopada,
    Pierwsza dekada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tutaj coś dodam,
    Ładna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Doszedłem tu biegiem,
    Wszystko skryte śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ocieplenie do10 stopni.
    Ani śladu śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj spacerek, trudna rada,
    Albo siąpi, albo pada.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj spacerek, trudna rada,
    Albo siąpi, albo pada.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tutaj coś dodam:
    Kiepska pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj spacerek, trudna rada,
    Albo siąpi, albo pada.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedynek tyle,
    Że czoło chylę.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!