sobota, 19 października 2019

Za...

Zapiszę koniecznie,
że dzisiaj słonecznie.

27 komentarzy:

  1. Sloneczka mało,
    bo się schowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczko wychodzi,
    jesienne nie szkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od rana tak świeci,
    kto jemu polecił?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie dumam?
    Świecenia suma...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma takie chęci,
    czy je nakręcił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj bardzo ładnie,
    Kropelka nie spadnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, nie jestem taki stary
    I mam zdrowe kapilary.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy o to z nas się stara,
    By nie bruździć w kapilarach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Data rozpoczęta,
    Czekamy na Święta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzecz oczywista,
    Teraz nieparzysta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć temat kuleje,
    Są jakieś nadzieje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Włączę obie ręce,
    To napiszę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę to na czele:
    Czekania niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  14. My tu sobie gadu.gadu,
    a ja siadam do obiadu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spokojnie kroczę,
    W następny roczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. To już jest nowa.
    Data dwójkowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogoda śliczna,
    Połowa stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Opis kończę,
    Świeci słońce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyja to jest wina,
    Że w kłopotach Ukraina?

    OdpowiedzUsuń
  20. To chyba wyniki,
    Czyjejś polityki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie to teraz mam ja obawy,
    Że z Rosjanami nie ma zabawy

    OdpowiedzUsuń
  22. Często rak bywa,
    Że się ukrywam.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!