wtorek, 1 października 2019

Lepiej...

Już mało chmurek,
tylko niebo szaro-bure.

19 komentarzy:

  1. Trochę słonko się przebija,
    Lecz pogoda jest "niczyja".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne że nie kropi,
    Pole będę "tropił".

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby się spełniło życzenie!
    Ja bym też to zamawiał.

    OdpowiedzUsuń
  4. I zamawiam słoneczko,
    oby nie kropiło ani deczko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech się spełni prośba Twoja.
    Swe życzenia zaspokojam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką nadzieJę,
    że dziś nie poleje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opis jest konieczny,
    Cały dzień słoneczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak usunąć tego drania,
    Juź dosyć googlowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na co mi Orange,
    Gdy mi dało fangę?

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest sprawa cała,
    Abym ja mógl działać

    OdpowiedzUsuń
  11. Że mam trzynaście,
    To mi pokażcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tego pewien,
    Że tu dodam jeden.

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz pokażcie,
    Że mam piętnaście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż to dopiero luty,
    Zmień na kalosze buty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć dzisiaj zima,
    To śniegu nima.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę Wam się tutaj przyznać,
    Me pisanie to lewizna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepućkałem wenę,
    Taką mam ocenę.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam!